Informacje
Tryb składania i realizacji zamówień
 
1. W naszym sklepie możesz złożyć zamówienie jako niezarejestrowany lub zarejestrowany klient.
 
2. Zarejestrowany klient ma możliwości: podglądu statusu swojego zamówienia w "Panelu klienta", podglądu historii dokonanych zamówień, zmiany danych teleadresowych i wysyłkowych, korzystania z "Przechowalni" dla obserwowanych towarów oraz uczestniczenia w uzyskaniu stałych rabatów przydzielanych przez sklep.
 
3. Po prawidłowym złożeniu zamówienia i podaniu adresu wysyłkowego, na wskazany e-mail otrzymasz od nas list z prośbą o potwierdzenie zamówienia oraz fakturę pro-forma do zapłacenia z wyszczególnieniem zamówionych towarów oraz z wybranym przez klienta sposobem zapłaty i dostawy towaru . W liście będzie zamieszczony link, który należy  "kliknąć" aby zamówienie potwierdzić oraz nasze dane do wpłaty (nr. konta, bank, adres firmy). Ten list jest wysyłany automatycznie z naszego systemu obsługi.
 
4. Prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni kalendarzowych (podobne zasady stosujemy jako sprzedawca w sprzedaży na Allegro ) .
 
5. Po potwierdzeniu zamówienia zostanie przez nas zmieniony jego status z "nowe" na "w trakcie realizacji" - otrzymasz zawiadomienie mailem. Oznacza to, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji a towar jest zarezerwowany w magazynie.
 
6. Czekamy na wpłatę na nasze konto 7 dni kalendarzowych.
 
7. W dniu wpłaty nastąpi zmiana statusu zamówienia na "opłacone" - otrzymasz zawiadomienie mailem.
 
8. Po otrzymaniu przez nas wpłaty wystawiamy dokument sprzedaży, dla niektórych towarów kartę gwarancyjną, pakujemy towar i przygotowujemy do wysyłki.
 
9. Wysyłka towaru zawsze następuje listem poleconym lub paczką (ekonomiczną lub priorytetową).
 
10. Po wysłaniu przesyłki zmieniamy status zamówienia na "wysłane" - otrzymasz zawiadomienie mailem.
 
11. Przy każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz odpowiedni list mailem, dlatego bardzo ważne jest prawidłowe jego podanie do naszego systemu sprzedaży.
 
12. Nie zrealizujemy zamówienia jeżeli :  nie zostało ono potwierdzone i  nie wpłynęły pieniądze na nasze konto w terminie wskazanym w pkt. 6.
 
13. W przypadku braku wpłaty, po 7 dniach zmieniamy status zamówienia na "odrzucone" - otrzymasz zawiadomienie mailem. Towar jaki był zarezerwowany w magazynie zostaje zwolniony i trafia ponownie do sprzedaży do naszego sklepu.
 
14. Następne zamówienia klienta ze statusem "odrzucone" nie będą przez nas realizowane do czasu wyjaśnienia sprawy.
 
 
Zwrot zakupionych towarów
 
Klient ma prawo zwrotu towaru, który mu nie odpowiada w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Klient wysyła przesyłkę zwrotną na swój koszt.  Do towaru należy dołączyć dokument sprzedaży (fakturę) i kartę gwarancyjną ( jeżeli była wystawiona ) oraz podać swoje dane teleadresowe wraz z numerem konta bankowego na które dokonamy zwrotu pieniędzy w terminie do 30 dni.
 
Reklamacje towaru
 
Tryb reklamacyjny dotyczy wszystkich towarów w tym tych na które wydajemy jako sprzedawca kartę gwarancyjną. Klient zobowiązany jest przesłać nam reklamowany towar wraz z opisem usterki oraz dołączyć dokument zakupu wraz z kartą gwarancyjną jeżeli została wydana. Potwierdzimy otrzymanie towaru i  w terminie 7 dni roboczych zawiadomimy o trybie i sposobie dokonania reklamacji.  Towar reklamowany, jeżeli tego wymaga sytuacja kierujemy do importera lub dystrybutora w celu zasięgnięcia jego opinii. Zawiadomimy klienta pisemnie (mailem) o sposobie załatwiania reklamacji.  W przypadku wystąpienia wady towaru, klient może skorzystać z jednego z czterech działań: wymiany towaru, naprawy towaru, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy. 
 
 
Dostępność produktów
 
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy). Jeżeli ten stan nie jest widoczny oznacza to, że towaru chwilowo nie ma w magazynie i nie można dokonać jego zakupu.
 
Koszt dostawy
 
 Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module "koszyk sklepu" - z możliwością wyboru proponowanego wariantu. Tryb wyboru opłaty za dostawę zamieszczamy w zakładce "Pomoc".
 
 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl